19 Temmuz 2015 Pazar

Kitapta indirim CAN'dır!

Can Yayınları ve D&R Geleneksel -5 TL- Yaz Kampanyası


 
Can Yayınları'nın yaz kampanyasını her yıl sevinçle karşılıyorum. Bilmeyenler için hatırlatmak gerekirse; Can Yayınları'ndan seçilmiş kitaplar yaz boyunca D&R mağazalarında 5 TL olacak.. Daha önce gözden kaçmış kitapları okumak, yeni yazarlar tanımak için güzel bir fırsat sunuyor bu kampanya. Yıl boyunca görür görmez normal fiyatlarından aldığım kitapların 5 TL olması ise bazen sinir bozucu olabiliyor - özellikle alıp da bir kenara koymuşsam- :)

Kampanyaya katılan D&R mağazaları http://cy5tl.com/ 'da illere göre sıralanıyor. Keşke kitap listesini de yayınlasalar..

Kampanyadaki kitapların listesini, severek takip ettiğim BeyazKitaplık'ta buldum. Sizler de incelemek isterseniz burdan buyrun

Listeden bazı kitapları gözüme kestirdim ve Haziran'ın son günlerinde AnkaMall D&R'da dahil oldum kampanyaya. Fakat bu listedeki kitapların çoğu yoktu ne yazık ki. Yaz bitmeden ve stoklar erimeden diğer mağazalara da uğramak lazım. 5 TL kampanyasına 5 katın cazibesi de eklendiği için ilk hedef Tunalı :)

 
Şimdilik bunlar benim bayram şekerlerim oldu:

- Akra'da Bulunan El Yazması (Paulo Coelho)

- Kökler, Yollar ve Yitik Benler (Susanna Tamaro)

- Cennetteki Adem (Carlos Fuentes)

- Ekmek ve Zeytin (Ahmet Büke)

- Meryem'in Biricik Hayatı (Sibel K. Türker)

- KalpYazan (Sibel K. Türker)

 



Radetzky Marşı (Joseph Roth) ve Yetim Kalacak Küçük Şeyler (Oya Baydar) daha önce kütüphaneme yerleştiğinden pas geçtiklerim..

 
Aklımda kalanlar ve yakaladığım yerde alacaklarımdan bazıları da bunlar:

- Bahçede Felsefe (Damon Young)

- O Muhteşem Hayatınız (Oya Baydar)

- Ansızın Günbatımı (Ayşe Sarısayın)

- Dünya Ağrısı (Ayfer Tunç)

- Dostlarım, Aşklarım (Marc Levy)

- Yanıp Kül Olmadan Önce - Gaute Heivoll

- Yasemin Kokusu /Taşların Çığlığı /Nil'in Kızı (Gilbert Sinoue) ilgimi çeken bir seri fakat okuyabileceğimden emin olamadım..

 
Kitap okumak kadar kitap almayı, biriktirmeyi ve paylaşmayı seven biri olarak bu tür kampanyaların devamını diliyorum.
 
Olmaz ya oldu diyelim, okumayı sevmiyor ya da elinizin altında birikmesinden hoşlanmıyorsanız yine de bugünlerde bir D&R mağazasına uğrayın derim.. Eşe/dosta, öğrencilere, okumak isteyip de alamayanlara daha da olmazsa okul veya kütüphanelere hediye etmek için seçeceğiniz birkaç kitap size de iyi gelecektir..

 

 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder